Zákaznická podpora - Srovnání nejlepších webhostingů a zákaznická podpora
Porovnání, doporučení a výběr nejlepšího webhostingu. Jaký nejlepší hosting vybrat?
nejlepsi hosting, webhosting, hosting, srovnani hostingu, porovnani webhostingu, jaky hosting, jaky webhosting, jaký webhosting, nejlepší hosting, nejlepší webhosting, vhodny webhosting, porovnaní webhostingu.
465
page-template-default,page,page-id-465,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
Řešíte u hostingu jen parametry a cenu? Zajímá vás například i zákaznická podpora?

Řešíte u hostingu jen parametry a cenu? Zajímá vás například i zákaznická podpora?

V čem je zákaznická podpora tak důležitá?

Uživatelé webhostingových služeb se při výběru soustředí často jenom na technické parametry a cenu. Z dlouhodobého hlediska se ale nevyplácí opomíjet kvalitu zákaznické podpory. Podívejte se proč je důležitá i zákaznická podpora!

Na co vlastně zákaznickou podporu potřebujete?

 

Ať už podnikáte nebo máte stránky pro osobní potřeby, nikoho nepotěší když se ozve „Nejede web“. Důvody mohou být různé. První krok většinou bývá ověření, jestli nemá výpadek hosting. Kvalitní poskytovatelé by měli dosahovat vysoké dostupnosti služeb (někdy i více než 99,9 %), takže ten pravý důvod bývá jinde. Často se jedná o zádrhel se samotným webem – neotestovaná aktualizace, špatný zásah programátora do kódu, expirace domény atd.

 

I když není chyba na straně webhostingu, často vám kvalitní zákaznická podpora pomůže. Problém třeba vyřeší za vás, nebo vás k řešení alespoň nasměruje. Ukáže vám například, že web vytěžuje nějaký chybný skript, že došlo k zaplnění kapacity databáze, upozorní na aktuální útoky a nebo na neošetřenou bezpečnostní díru redakčního systému.

 

Pokud ovšem dojde ze strany uživatele například ke smazaní prezentace, je vždy výhodou vhodné zálohování. Navíc někdy webhoster nabízí obnovu ze zálohy zdarma. Důkladně se ovšem podívejte na podmínky ještě před samotnou koupí – někteří webhosteři si totiž účtují za obnovu dat mnohdy astronomické částky.

Technická podpora pro webhosting
Firemní webhosting

Podpora musí umět poradit i lajkovi

 

U lepších hostingů si zakládají právě na službách zákazníkovi – primárně rychlá a efektivní zákaznická podpora.  Kromě toho, že se snaží pomáhat i v situacích, které se hostingu přímo netýkají, dbají také na vstřícnou komunikaci. Často zákazníci nejsou IT odborníci a mohou aktuálně řešit nějakou naléhavou situaci, ale i s tím by si vstřícná zákaznická podpora měla hravě poradit.

Jen pro upřesnění terminologie – zákaznická podpora se také někdy označuje jako „help desk“ nebo „technická podpora„.